Kako da konfigurišem e-mail filtere preko cPanel-a? Štampaj

  • e-mail filteri, cpanel email, e-mail filters
  • 0

E-mail filtriranje je funkcija koja vam omogućava da izbrišete određene email-ove sa servera pre nego što se pojave u vašem prijemnom sandučetu. Ovi filteri su upotrebljivi za reči, simbole ili redove teksta. Na primer, možete ga konfigurisati tako da se svi email-ovi koji sadrže frazu "kupite odmah" ne pojavljuju u vašem inboxu. E-mail filtriranje je efikasno sredstvo koje u velikoj meri smanjuje količinu spam poruka. U ovom uputstvu ćemo vam pokazati kako da zaštite sebe i druge korisnike.

  • Ulogujte se u vaš cpanel i kliknite na "Email Filters"

email filteri 1

  • Pored e-mail naloga koji želite da filtrirate kliknite na "Manage Filters"

emailfilteri2

  • Kliknite na dugme "Create a New Filter"

emailfilteri3

  • U polje "Filter Name" unesite željeno ime filtera, npr. Nepristojne Reči (ovo ime mora biti nekorišćeno ime za određeni filter, ako se desi da filter sa istim imenom već postoji, stari filter će biti automatski obrisan)
  • Opcija "Rules" sadrži elemente kao što su "from", "to", "body", i ostale e-mail elemente. Ako želite da npr. filtrirate nepristojne reči trebalo bi da izaberete "Body" i "Contains" i postavite koju reč želite da filtrirate što znači da će svaki e-mail koji u telu mail-a sadrži tu reč biti filtriran
  • Opcija "Actions" određuje šta će se desiti sa e-mailom koji je filtriran. Ako izaberete npr. "Discard Message" biće obrisan, ali možete i da ga redirektujete na bilo koji drugi e-mail nalog
  • Kada izaberete sve opcije kliknite na dugme "Create"
  • Ako želite da dodate još više pravila i komponenata u filter ili ih smanjiti, to možete uraditi preko "+" i "-" dugmića sa desne strane

emailfilteri4


Da li Vam je ovaj odgovor pomogao?

« Nazad