Dodavanje novog kontakta Štampaj

  • korisnički panel, user panel, client area
  • 0

Na vašem korisničkom panelu imate mogućnost da dodate novi kontakt. To je korisno zbog toga što kontakt može dobijati obaveštenja o računima, podsetnike za uplatu, kopije tiketa itd. Vi možete da izaberete koja obaveštenja će kontakt primati. Dodatni kontakt možete navesti za podatke registracije nekog domena koji neće glasiti na vas. Možete dodati onoliko kontakata koliko želite.

  • Kada se ulogujete na korisnički panel, u gornjem desnom uglu kliknite na "Zdravo, vaše ime"
  • Kliknite na "Kontakti"

kontakti 1

  • U prozoru "Odaberite kontakt" u padajućem meniju izaberite "Dodaj novi kontakt"
  • U polja unesite što više podataka koje imate, e-mail adresa je obavezna
  • U prozoru "Postavke e-mail pošte" izaberite koja obaveštenja želite da vaš kontakt prima
  • Kliknite na "Snimi promene"

kontakti 2

Ako želite da promenite podatke ili dozvole za kontakt:

  • U padajućem meniju izaberite kontakt za koji želite promenu
  • Kada ste završili sa izmenama kliknite na dugme "Snimi promene"

Ako želite da izbrišete kontakt:

  • U padajućem meniju izaberite kontakt koji želite da izbrišete i kliknite na dugme "Izbriši kontakt"

NAPOMENA: Primarna e-mail adresa će i dalje dobijati sva obaveštenja i odgovore na tikete podrške čak i ako je kontakt otvorio tiket.


Da li Vam je ovaj odgovor pomogao?

« Nazad